Fredag

Jag har inte bloggat sen i Tisdag. Men men jag har inte gjort så mycket annat än att jobba och det har gått hur bra som helst. Morgonpassen på jobbet har varit så himla mysiga. Har släkt ner hela simhallen, tänt ljus och ätit frukost medans kunderna har simmat. Ja jag älskar mitt jobb. Kan aldrig säga det för många gånger! :) Idag som alla andra dagar gick det hur bra som helst! :) Efter jobbet åkte jag ut till Marieberg en snabbis med mamma och Thomas, köpte dvd-skivor så vi kan bränna musik och filmer och så köpte jag lite ljus. Hittade ett jättefint shabby chic skåp som jag verkligen önskar mig i födelsedagspresent! Har letat efter ett fint, litet, vitt skåp länge utan att hitta något men nu äntligen och det är verkligen hur fint som helst! :) I skåpet ska jag ha alla prylar från festivaler, konserer, småprylar och bilder! :) När jag väl har ett skåp alltså, haha! Iallafall så ikväll har jag och Johan varit ute på promenad med Mikko och så handlade jag lite på Ica. Nu har jag precis kommit ut ur duschen, galet skönt! Restenav kvällen blir det lugnt bara! Jobb i morgon och Söndag igen! :) Det är underbart att ha Mikko hemma kan jag säga! Just nu ligger han vid mina fötter och biter sönder sin leksak, det ligger fransar i hela vardagsrummet men det orkar jag inte bry mig om så länge han är nöjd, hihi! :) Haha, alltså ni ska se honom! Så jävla underbar! Nu ska jag chilla framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0