Fredag

Skulle precis gå till gymet men så kom jag på att jag måste städa. Både tränade och simmade igår så det gör inget om det inte blir gymet idag. Kan simma en sväng på jobbet sen ändå! :) Iallafall så ska jag städa som faan från och med nu fram tills klockan ett och då ska jag till jobbet också jobba 14.00-22.00. Igår var jag hos mamma på sjukan efter att jag slutade jobbet. Hon var rätt wasted på morfin så hon var inte riktigt sig själv men humorn hade hon kvar trots smärtan så det var bra iallafall :) Jag och Vigdis var där i kanske en timma och sen var vi tvugna att dra. Ska iallafall dit idag efter jobbet också. Nu måste jag städa annars kommer jag bli sittande här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0