Söndag

Nu är helgen snart slut men den har varit riktigt bra kan jag säga!
Martin var i Örebro på besök med sin hund Lii så i Fredags kväll sågs vi en sväng.
På Lördagmorgon tog vi en promenad runt Rynningeviken och Lii hade skitkul i snön!
Efter promenaden fixade jag mig och åkte ut till mina släktingar i Almbro.
Min kusin Anna-Maria fyllde 25 så vi firade henne och sen åkte jag till Gällersta till mamma och pappa.
Jag åt lite mat där och så hämtade jag lite mer kläder så jag har lite mer inne i stan hos Madde och Tobbe.
På kvällen åkte jag till Kumla där jag mötte upp Anna och vi drog hem till Sara där det var förfest.
Jag, Anna och lite andra tjejer spenderade kvällen där med spel och dom andra drack såklart.
Vid tolv drog vi ut på "klubben" den så kallade G spot?
Det var den sjukaste krogen jag varit på i hela mitt liv.
Alltså det var som en jävla fritidsgård men det var helt okey, hahaha!
Söndag idag och nu sitter jag ute i Bäck hos Maddes föräldrar med Madde och Tobbe.
Malin och hennes kids Olivia och Emilia är här också.
Snart blir det stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0