Onsdag

Jag har inte kunnat sovit i natt så har varit helt slut och jävligt lättretlig också men men så kan det vara.
Imorse plockade Madde och Nettan upp mig och vi åkte iväg och handlade innan vi åkte ut till Bäck.
Anna kom ut dit och vi satt i stugan och softade, pratade och hängde för det regnade hela tiden.
Eftermiddagen har spenderats på Marieberg, har handlat lite batterier, hörlurar, sminkskitgrejer o.s.v.
La dessutom undan Tjeckiska coronas på Forex så det finns pengar när jag ska åka, vore trist annars haha!
Bara en vecka kvar tills jag åker nu så vill vara ute i tid med allt.
Nu är jag hemma igen, tjejerna kommer hit snart och vi ska äta pizza och fira Ronja!
Ska bli så mysigt så!
Är vrålhungrig nu och det är fan bra för jag har inte haft någon aptit idag så har inte ätit på hela dagen.
Inte konstigt att man känner sig tung i huvudet!
Torsdag, Fredag, Lördag blir det jobb för min del och sen är jag ledig på Söndag.
Gött är det för på Lördags blir det kräftskiva med Madde, hela hennes familj och deras vänner ute i Bäck.

Nu måste jag fixa till mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0