Jävlar vilken effektiv dag

Gick upp relativt tidigt imorse, duschade, käkade frulle och sen började städa.
Dammade, bytte sängkläder, dammsög o.s.v.
Hann inte med så mycket men lite iallfall.
Mamma och Vigdis plockade upp mig när dom slutade jobbet och vi åkte ut till Marieberg.
Vi åkte först till Mediamarkt där jag köpte ett 8GB minneskort till kameran (Tänker inte så i Tjeckien med fulla minneskort)
Vi åkte sen till Marieberg och där köpte jag lite småsaker på H&M (Hårspray, mascara och skit)
Var sen inne på Forex och hämtade ut mina Tjeckiska coronas!
Gött!
Vi gick sen till 3-butiken och nu har jag äntligen skaffat ny mobil, blev en iphone och det känns jävligt bra faktiskt.
Vart sen brottom och vi åkte mot Kumla och jag började jobba.
Jobbade 14.30-21.00 idag och när jag slutade åkte jag och Vigdis hem till lägenheten på norr.
I ca en och en halv timma har vi städat som fan.
Sanering kan man också kalla det.
Har dammat, dammsugit och svabbat av golven i alla rum.
Fy faaan så fint det är här nu kan jag säga!
Fick förresten hem mitt paket från Nelly.com idag och det innehöll en ihopfällbar smyckeväska med små fack i.
Den hänger på väggen nu men är också perfekt att ha med på resor, kunde ju inte kommit vid en bättre tidpunkt.
Nu ska jag bara softa, är helt slut efter den här hetsiga dagen.
I morgon blir det jobb och sen kräftskiva på kvällen.
Söndag, Måndag, Tisdag är jag ledig och sen blir det Tjeckien! (Tjatar som faan jag vet men är så hypad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0