Home, is where the heart is!

Hey!
Måndag idag och jag är ledig!
Imorse gick jag upp och åt frukost och sen mötte jag Anna i parken och vi tog en morgonpromenix runt Rynningeviken.
Väl hemma tog jag en dusch, klädde på mig och gick upp på stan där jag mötte Evelina.
Jag köpte två halsband och ett långt baggy linne som var riktigt snyggt.
Vi tog sen en fika/lunch på Bells och sen tog vi en promenad genom stan och hem till norr.
Vi satte oss i mitt rum och började rensa på min dator, massa skit som vi bara slänge bort.
Bättre sent än aldrig.
Jasse ringde och vi gick hem till henne och pratade, planerade och kollade på hennes lägenhet.
Jag ska nämligen flytta in i hennes lägenhet den första September och jag kan fan inte vänta.
Har sett fram emot dagen då jag ska få mitt eget hem så länge!
Det enda jag behöver köpa nu är lite köksprylar, en matta, ett diskställ, ett duschdraperi och lite andra småsaker.
Skulle behöva skaffa en dator och en tv men det är absolut ingen stress med sådant än.
Känns sjukt bra iallafall.
Just nu sitter jag och Evelina hemma i soffan och glor på Sex and the city 2.
I morgon blir det jobb så blir en tidig kväll idag.
En vecka och två dagar kvar tills jag drar till Tjeckien också, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0