Torsdag - Måndag (Påskhelgen)

Den här helgen alltså! Det kan vara den bästa på så sjukt länge! :) I Torsdags kväll satte jag mig på Satin uteservering med Jonna, DK, Sammy, Igor och några andra. Robin kom dit efter ett tag och vi satt där i bra många timmar innan jag, Jonna och Robin gick in på Satin. Vi spenderade kvällen där, dansade non stop och hade sjukt roligt! :) På Fredagen ringde Jessica och väckte mig, hon behövde lite hjälp med Baloo så jag mötte upp henne, hämtade Baloo och vi gick hem så jag fick duscha och sen käkade jag frukost med Madde och Tobbe. Jag, Baloo, Tobbe och Marcus åkte sen hem till Anders i Frövi. Mathias och Emil var också där. Jag var bara där en kort stund innan jag tog en promenad ner till Prästryggen med Baloo, det är alltså en jättefin mysig badplats i Frövi. Finaste utsikten. Tillbaka i garaget var Jonas där också! Killarna mekade bil och jag satt ibland på en sol i stolen och ibland låg jag på Maddes bil och stekte! :) Efter ett par timmar åkte Tobbe och Marcus till affären och handlade. Väl tillbaka grillade vi alla korv och käkade. Skönaste dagen alltså! :) Marcus, Tobbe jag och Baloo åkte sen till Bäck, hämtade lite prylar i garaget och hos Malin och sen åkte vi in till stan.

Jag fixade iordning mig och på kvällen grillade jag med Tobbe, Marcus, Madde och Anna! :) Baloo var med hela dagen och kvällen tills Jessica och Jocke plockade upp honom när jag skulle upp på stan. Jag drog iallafall upp på stan och mötte upp Jonna. Vi hade tänkt sätta oss på Satins uteservering men det var fullt så vi gick över till Ivy och satt där. Efter någon timma dök Evelina upp och vi tre gick till Strömpis där vi spenderade kvällen. Blev en jävla massa dansande och vi hade fan riktigt roligt! :)

På Lördagsmorgonen vaknade jag upp av att Tobbe kom in i mitt rum och frågade om jag skulle med ut i Bäck så jag slängde på mig bikinin och vi åkte ut dit!  Tobbe drog till garaget och jag gick upp till Malin och Kenneth men dom var ute och hjäpte Emilia gå påskkärring så jag satte mig på en sol och stekte i kanske två timmar med musik, en tidning och sen powerking tills dom kom hem. Malin och jag låg och solade bra länge, blev säkert tre timmar och det behövde hon kan jag säga! Skönt att bara få chilla lite! Hon fyllde också 25 år i Lördags så hon var värd att bara få slappa :) Madde kom sen ut och Tobbe kom upp dit och vi alla umgicks med Maddes föräldrar också! :) På kvällen åkte vi in till stan och fixade iordning oss och sen spenderade vi kvällen med att grilla på baksidan hos Tobbe och Anna med dom! :) Jag drog senare på kvällen upp på stan och mötte upp Ellen. Vi spenderade kvällen på Strömpis med att dansa och softa och jag träffade även Jonna en sväng på kvällen! :) Blev en sväng in på Satin också om jag inte minns fel, haha! :D

På Söndagen plockade pappa upp mig och Jonna! Vi åkte ut till Gällersta där vi låg och solade, hälsade på farmor och farfar och tog en fika med dom och så grillade vi med min familj. Jag bråkade som fan med mammas kompis och det var inte så trevligt men shit happens, vad ska man säga. Man ska inte ta någon skit iallafall! På eftermiddagen vid femtiden åkte jag och Jonna in till stadsparken där vi mötte några jobbarkompisar till Jonna. Vi låg där i parken kanske tio pers och bara softade! :) Senare på kvällen gled jag förbi Svampen där Jessica, Jocke, Carro, Manuu, Sofie och Fredrik spelade kubb! Väl hemma igen var det bara att glo på Big brother med mina sambos Madde och Tobbe och sen tvärdäckade jag.

Måndag idag och dagen började med en skön dusch och sen åkte jag till jobbet. Första dagen idag och jag har verkligen längtat efter att få komma tillbaka. Var lika bra som jg hoppats på. Jobbade med Bea, John och Madde idag och sen var Elin och Camilla i kassan. Var skönt och roligt som faan att träffa alla igen! Lite folk idag men det var skönt med en mjukstart när man varit borta så länge! :) Efter jobbet åkte jag till stadsparken med Jonna och vi låg där ett par timmar och bara softade. Jag tog sen en promenad hem och nu sitter jag bara i soffan och tar det lugnt. Ska plocka lite på rumet, ta en dusch och lägga in alla bilder från den senaste veckna för det har hunnit bli några stycken kan jag säga men dom dyker upp ikväll :)

Tack som faan till er alla för den här helgen, den var verkligen värd att minnas! Kärlek till er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0