Måndag

Vaknade klockan sju imorse och städade lite på mitt rum innan jag gick till Jessica och Jocke för att hämta Baloo!
Väl hemma åt jag frukost med Madde och sen följde jag och Baloo henne till jobbet.
Vi gick sen hem, jag böt om till lite mindre kläder eftersom att det var så sjukt varmt och sen kom Jonna hit.
Vi tog en promenad upp på stan och satte oss i solen på Våghustoget och sen kom Evelina också.
Jonna rullade hemåt och jag, Baloo och Evelina gick hem till norr.
Innan vi gick hem till lägenheten satte vi oss på en gård och pratade och softade i solen.
Väl hemma lagade vi mat, käkade, gick ut med Baloo och sen satte vi oss på gården och njöt av solen igen.
När Madde kom hem tog jag en dusch och sen softade vi alla ett tag.
På kvällen kom Johan förbi för att hämta och lämna lite prylar och Evelina stack hem precis innan.
Jag, Tobbe, Madde och Baloo åkte sen hem till Anders i Frövi och jag tog en promenad med Baloo.
Tobbe och Anders grejade med en bildel till Tobbes supra medans jag och Madde höll dom sällskap!.
Mathias och Olle dök upp en sväng också och vid tiotiden åkte vi hem mot Örebro.
Vi släppte av Baloo och nu är vi hemma igen!
Fullt upp hela dagen och det känns hur bra som helst!
Lägenhet på G nu också faktiskt!
En tvåa på 66 kvadrat här på norr så nu är det bara att hålla tummarna för att jag får den!
Inflyttningsdatum blir i så fall troligtvis första juni och det är perfekt för då har jag börjat jobba också!
Nej, nu ska jag inte ha för höga förhoppningar men hoppas kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0