Fredagsmys

Igår morse vaknade jag, gick upp, käkade frukost och tog detlugnt med Madde och Tobbe. Alexandra och Johanna dök upp vid tolv och dåfotade jag Alexandra och så umgicks vi, pratade och tog det lugnt. När Alexandra och Johanna drog, körde Tobbe iväg Madde till jobbet och jag fixade iordning mig, klädde på mig och sen när Tobbe kom hem åkte vi ut till Bäck och hittade Marcus på en solstol i garaget, haha :) Vi spenderade hela dagen ute i Bäck, killarna mekade med audin och jag fick hjälpa till lite, vi hämtadeockså en ny växellåda och så spenderade jag lite tid med Malin, Kenneth och ungarna :) Träffade även maddes föräldrar och pratade lite med dom:) Vi var där ute i ca fyra timmar och hade det hur bra som helst, som vanligt. Vid kvart i åtta åkte jag och Tobbe till Ica maxi och handlade, plockade upp Madde och åkte hem. Vi tog fram maten, duschade och slängde på oss myskläder :) Marcus, Anna och Mathias dök upp efter en stund så vi alla satt i köket, lagade mat, pratade och käkade. Alla var tvärdäckade förutom jag, haha! Vi kollade iallafall på Big brother och hade Fredagsmys :) Hur bra dag och kväll som helst! :)
Lördag idag och jag vaknade för ca en timma sen, väckte Tobbe, åt frukost med honom och nu har han åkt till garaget med Marcus :) Jag väntar just nu på att Jonna ska vakna och senare ikväll blir det utgång med tjejerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0