Work

Träning:
Igår: 25 min. 3 km. Motstånd: 1.
Idag: 30 min. 4 km. Motstånd: 3.

Ska försöka hinna köra en stund på Crosstrainern på jobbet en sväng precis när jag slutar! Tränade förresten idag på Friskis med Madde och Anna :) Går så mycket lättare när man har vännernas sällskap och så blir man mer peppad också! Efter kondition körde vi mage och lite annat på gymet en stund! Hur skönt som helst! Träffade pappa där uppe en sväng också som hade instruktion! Väl hemma tog jag en äckligt skön dusch, åt en fet jävla frukost och just nu håller jag på att slänga på mig mina jobbkläder, packa min väska och så. I dag jobbar jag 14.00-22.00 och direkt efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa och sova där eftersom att jag jobbar 06.00-15.00 i morgon! Sen är jag ledig hela helgen och även Måndag, Tisdag, Onsdag. Hoppas jag får ett eller flera extrapass någon av vardagarna iallafall men vi får se :) Nu ska jag packa klart, klä på mig och plocka lite som vanligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0