Work

Imorse gick jag upp klockan halv sju och pappa plockade upp mig vid sju. Han skjutsade mig till jobbet och väl framme hoppade jag i bassängen och simmade en km, tog en dusch och åt frukost med Bea. Vi pratade lite med personalen i kassan, chefen och så kom Alex förbi också. Senare kom även Tommie och Robin förbi så det var roligt att träffa lite bekant folk! :) Jag hoppade senare i bassängen igen och simmade en km till och så gick jag på vattengympa som Bea höll i. Härligt värre! :) John kom sen till jobbet och fram tills klockan sex jobbade vi ihop. Tiden gick galet fort och nu är jag hemma. Vigdis skjutsade hem mig. Tack pappa och Vigdis för skjutsen idag och alla andra dagar så klart! :) Hämtade ut ett paket också förresten med ett par shorts och en t-shirt från junkyard.se! Det blev guld faktiskt! Nu ska jag ta det lugnt en stund och sen träffa Madde en sväng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0