Work

Jobbade 14.00-22.00 idag! Det var en lugn dag på jobbet för det var tydligen Kumlamarken så alla var väl där men men fick lära mig allt det sista som jag inte visste så nu är jag redo för att jobba en hel helg i min ensamhet! Känns lite tungt men det ska nog gå bra! Anyways så skjutsade Vigdis mig till norr efter jobbet och jag hoppade av lite före mig och gick hem till Josefine där Carro, Jessica, Madde P, Alexis och Soffan var! :) Manuu och Jeppe kom sen efter en stund och vi pratade chillade och umgicks en stund! Jag är nu hemma och ska gå och lägga mig, börjar ju klockan sju imorgon bitti så jag vill verkligen vara utvilad för en lång dag! Har en del att göra på jobbet i morgon, bland annat storstädning av gymet och det gör man inte på tio minuter så nu ska jag sova! :) Förresten har jag en grotesk skön träningsvärk i benen, älskar när det känns att man tränat! Natti på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0