Trött

Idag vid tolvtiden plockade Johans syster Sari, hennes sambo Totte och deras ungar Felix, Isak och Maya upp mig här hemma. Vi åkte till Marieberg, först in på IKEA. Totte och ungarna gick till restaurangen och käkade medans Sari och jag snurrade runt bland en jävla massa folk. Hon köpte lite grejer hem och jag köpte lite småsaker som shampoo, tvål, hudlotion och batterier. Inga stora saker med andra ord. Vi åkte sen vidare och kollade på Inter sport, Stadium och så vidare. Jag köpte en Adidas-necessär på Stadium så var riktigt snygg! Inte sett den innan så det var nice. På IKEA stötte jag på min kusin Pierre som var där med sin fru Linn och deras kids Tintin och Tilda. Var galet kul att se dom, hoppas på att ses snart igen! :) Jag och Johans systers familj åkte sen till Fellingsbro där vi hälsade på Johans föräldrar, mös med hundarna och pratade en stund innan vi åkte vidare till Arboga och så klart hade vi med oss Johan dit. Väl framme beställde vi Kinamat som Johan och Totte plockade upp. Blev räkchips till förätt, hur goda som helst och jag åt sen Kyckling curry med ris. Arbogas kinamat är muy jävla bien kan jag säga! Mm, hmm! Resten av kvällen softade vi i soffan, kollade på tv och mös med kidsen. Johan låg i soffan med mig och Maya på varsin sida av sitt bröst och fy fan vad mysigt det var! Jag och Maya läste i en Nalle puh bok och hade det hur bra som helst! La familia! Nu är vi hemma i Örebro igen, åkte tåg hit och det gick bra förutom att Johan tyvärr har skadat foten rätt rejält idag så han hoppar runt på kryckor stackarn! :( Men men det är förhoppningsvis bra inom en vecka. Håller mina tummar! Nu blir det lugnt och sen decka rätt snart för jag ska upp och träna i morgon bitti med Anna på Friskis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0