Träning

God morgon! Verkligen god morgon! Jag har fått sova många timmar i natt vilket jag faktiskt behövde så det känns hur bra som helst! Gick iallafall upp nio imorse, slängde på mig kläder och cyklade på Johan katastrofcykel till gymet. Det går fortare än att gå iallafall och snart får jag nog ha min cykel för mig själv för Johan ska köpa en ny! Iallafall. Jag gick först fem minuter på rullbandet som uppvärmning och därefter ökade jag på och började jogga. Joggade i tolv minuter och sedan gick jag tre minuter som avslutning för att varva ner. Jag är fan stolt över mig själv kan jag säga! Joggade ca två km och min kondis är fan sämst! Ska jogga oftare så kanske man kan jogga ännu längre till slut! Det skulle kännas galet bra! :)

Förresten så nyss när jag loggade in här på bloggen hade jag fått en kommentar där det stod: Saknar dig så mycket. Det var en fin start på en bra morgon men vem är det? :)

Nu ska jag äta en fet frukost, plocka ihop mina grejer och halv ett plockar pappa upp mig och kör vi till Kumla. Jag ska då simma en halvtimma, ta en dusch och sen jobba 14.00-22.00! I kväll efter jobbet ska jag förbi och softa med Carro, Jessi, Jossan och Sick :)


Kommentarer
Postat av: .,

ingen du skulle bli glad av allafall ...

2010-09-11 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0