Torsdag

Gick upp klockan åtta imorse, utvilad och relativt pigg. Klädde på mig och cyklade i spöregnet till gymet. Värdelösa väder. Bäl framme tränade jag först på crosstrainern i 25 minuter, 3 km, 222 cal och på motstånd 7. Därefter tog jag en liten promenad på rullbandet och det blev 20 minuter, 2 km, 100 cal på 6.0 speed. Riktigt skön start på dagen! :) Stötte på pappa på gymet och pratade lite med honom och på vägen hem från gymet stötte jag på Isaias också och det var inte igår så det var roligt! Nu är jag iallafall hemma igen, har ätit en riktigt ordentlig och god frukost och ska ta en dusch alldeles strax. Klockan tolv kommer Thomas och hämtar mig och då ska vi dra iväg och handla innan vi hämtar mamma och sen drar till mitt jobb. 14.00-22.00 idag som sagt så blir att sova direkt när jag kommer hem för i morgon bitti blir det hårdträning med Madde och Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0