Torsdag

Gick upp klockan nio imorse och cyklade till gymet på Johans cykel som är KAO! Han sa att den gick att cykla på, i helvete heller! Var rädd hela vägen dit men men fram kom jag och körde först 15 min, 2 km och 180 cal på motstånd: 10. Därefter körde jag 10 min, 1,5 km och 100 cal på motstånd 5 på crosstrainern. Därefter körde jag ett par maskiner på gymmet innan jag stretchade. Träffade pappa på gymet och fick lite pengar av honom så jag kunde köpa frulle. Cyklade till Ica och köpte Youghurt och i kassan stötte jag på Manuu och det var inte igår så vi pratade lite och sen cyklade jag hemåt :) Nu är jag hemma och har ätit en galet god frukost! Ska ta det lugnt en stund nu och sen diska innan jag åker till jobbet! Jobbar 14.00-22.00 idag men tänkte vara där vid 13.00 så jag hinner simma 1 km och sen duscha innan jag börjar! :) Sköna dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0