Tisdag

Lång dag! Tidigt imorse mötte jag upp Anna och Madde höll oss sällskap till Friskis för hon skulle upp på stan. Jag och Anna gick in på Friskis och tränade, träffade pappa en sväng och han hade köpt med bröd till mig så jag kunde käka frukost! Tack pappsen! :) Väl hemma åt jag frukost, tog en dusch, sminkade mig och cyklade upp på stan där jag träffade Alexandra. Vi gick till Bells coffé och tog en fika. Blev en riktigt god varm choklad för min del och kaffe för Alex. Efter fikat kollade vi på stan en sväng och när hon gick mötte jag upp Anna. Vi gick runt på stan och glodde i affärer ett bra tag. Jag köpte två halsband och ett linne som man kan ha som klänning också. Inte för att jag använder klänning så där men det var en baggy soft sak med knappar och grejer! :) När vi gått runt ett bra tag cyklade vi ner till Järntorget och käkade mat på Rosalis deli! Fy fan vad gött det är alltså! :) Väl hemma igen plockade jag rätt på kläder, tvätt och grejer här hemma. Drog sen iväg och träffade Jessica. På vägen dit stötte jag på Fanny och Denan och pratade lite med dom :) Jessica och jag gick hem till Peter och Jocke och väl framme ringde Madde och sa att hon var hemma hos mig så jag sprang bara upp med Jessica och hälsade på killarna och sen cyklade jag hem igen. Madde och jag kollade på Idol och sen åkte vi hem till Anna och tog det lugnt en stund med henne :) Jag följde sen med och fixade en grej med Anna och Madde och sen gick jag hemåt. Nu är jag hemma igen och ska snart sova tänkte jag. I morgon jobbar jag 09.00-18.00 och ska till jobbet klockan 07.00 så jag hinner träna innan. Efter jobbet blir det att åka hem, packa och ta det lugnt! På Torsdag åker jag och pappa till Uppsala! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0