Tisdag

Imorse gick jag upp, drog till gymet och körde på crossen en halvtimma. Mer en så vart det inte förutom lite mage på några maskiner på gymet. Jag cyklade sen hem, mötte pappa och fick cykeln av honom. Tack så mycket för det. Väl hemma tog jag en dusch, åt frukost och städade! Skönt att få det gjort! :) Mamma och Thomas hämtade mig på förmiddagen och vi åkte till Lindesberg där vi shoppade på Mejk. Fick med mig en hel del hem så tack så mycket för det mamma. Vi åkte sen till Ica Maxi så att jag fick handla mat hem. Vi svängde också förbi Lidl och handlade där. När jag kom hem träffade jag Jonna en stund och sen kom Anna och Madde hit. Vi åkte och handlade godis och tillbaka här hemma lagade jag mat. Blev tacos till mig, Johan och Anna. Vi har kollat på Idol, tagit det lugnt och umgåtts! Det har varit en bra dag idag! Träffade Jessi och Jossan en sväng på kvällen också. Nu ska vi ta det lugnt och sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0