Time to sleep


Grejat med bilder, pratat med lite folk och softat sen jag och Johan kom hem. Hjärtat deckade i soffan ett tag men nu har han lagt sig i sängen och somnat så jag tänkte gå och lägga mig jag med. Har inte sovit alltför mycket dom senaste dagarna så det skulle inte vara några fel, ska ju ändå upp vid nio, halv tio i morgon bitti för att träna med Anna, Förhoppningsvis åker jag, pappa och mamma till Västerås en sväng i morgon och jag kan ärligt talat inte minnas senaste gången vi tre hittade på någonting tillsammans så det ser jag fram emot

För övrigt så hade jag ju som sagt ett långt samtal med min bror här om dagen och det är i stort sett helt bestämt att jag och pappa åker till Uppsala för att träffa honom och hans familj om ca en månad. Fy fan alltså jag kan verkligen inte vänta. Har saknat min bror så mycket så det är sinnessjukt! Iallafall så ska jag, Madde och Ellen till Erika samma helg så det blir perfekt att vi åker till bror min på Torsdagen och får en hel dag! Vill ta massa kort tillsammans med brorsan, kidsen och Micha! Nej, fy fan alltså vad jag längtar! Nu måste jag gå och lägga mig, jag är så glad att Johan är hemma igen. Har ju sovit själv två nätter! Natti everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0