Stan & vänner

Imorse blev det träning och väl hemma åt jag frukost, tog en dusch, klädde på mig och drog upp mot stan och mötte Carro. Vi gick och glodde lite i affärer och så köpte Carro lite presenter till sina nära och kära. Vi mötte upp Jonna och gled runt lite till och när Jonna drog iväg mötte vi upp Kritan och gick runt en stund till. Carro och Kritan stannade på stan och jag gled hem. Väl hemma kom Johan och vi pussades och kramades innan han åkte till Fellingsbro med sin mamma. Carro och Kritan kom sen hit och vi pysslade lite och umgicks. Kirtan drog hem och jag och Carro gick över till Jessica. Carro drog, jag och Jessica gick upp till Josefine och nu är jag hemma. Jonna kommer när som helst och då ska vi duscha och fixa oss lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0