Planer


Carro kom hit imorse och vi har lyssnat på musik, pratat och umgåtts.
Jag har också vikit in all ren tvätt och plockat rätt här hemma.
Skulle behöva diska men jag orkar faktiskt inte!
Carro drog precis i väg och vi ska nog ses senare.
Idag ska jag nog iväg till gymet med Anna och så ska jag försöka träffa Jennie och ta en fika också.
I morgon blir det Bäck med Madde för att hälsa på hennes familj.
Malin vill visa lite tyger för mig för hon ska sy en jättefin mössa åt mig!
Du är så gullig Malin.

Klockan tre ska jag till sjukhuset, först till rönten (handleden) och sen träffa en läkare.
Ska bli skönt att få veta hur det ser ut men troligtvis är det inte bra.
Känner ju att handleden inte är som den ska.
Iallafall så ska det bli skönt att umgås med vännerna!

Förresten!
Den 30 September åker jag och pappa till Uppsala för att träffa min saknade, älskade bror.
Förhoppningsvis är Micha, Adam, Noel och Aiva där också!
Saknar allihopa så mycket!
På kvällen ska jag antingen sova kvar hos brorsan när pappa åker hem eller så drar jag till Österbybruk.
Erika bor där och jag, Madde och Ellen och hon ska ju hänga hos henne den helgen.
Vi ska ut på turridning med Islanshästar, bada tunna och så vidare.
Kommer nog bli en riktigt bra helg!
Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0