Kumlahallen

Imorse sov jag verkligen ut och fy fan vad skönt det var! :) Gick iallafall upp vid nio, halv tio och åt en god frukost, la upp lite bilder här i bloggen och så tog jag faktiskt tag i mig själv och dammsög här hemma. Kändes bra! :) Madde kom sen över och vi pratade lite och planerade lite och så diskade jag medans hon satt och pratade med mig i köket! :) Vid tolv plockade pappa upp mig och vi åkte till mammas jobb och plockade upp henne innan vi åkte mot Kumla och dom släppte av mig där. Jag var framme vid ett och jag började två så jag simmade en halvtimma och det vart fyrtio längder, alltså 1 km. Alltid något! Idag var en riktigt bra dag på jobbet! Alla dagar är bra men den här dagen var speciellt skön faktiskt! :) Nu är jag hemma och är galet trött! Ska mysa med Johan en stund och sen sova för jag ska upp rätt tidigt i morgon. Madde och jag ska ut tidigt på morgonen och rida en sväng! :) Blir nog en bra start på morgondagen tror jag! :) Ser fram emot det som fan iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0