Kickar skallar tills jag får skoskav

På förmiddagen plockade Thomas upp mig och vi åkte till Ica parken i Adolfsberg för att hämta utt mitt paket med skorna från Shelta.se. När jag öppnade kartongen blev jag kär. Igen! Fy fan, vad fina som är! Så sjukt tunga! Lyser verkligen gröna kan jag säga! Iallafall så skjutsade han hem mig och jag tog med mig cykeln och gick hem till Anna. Vi tog det lugnt och bara umgicks innan vi gick till Apoteket en sväng och sen hem till Anna igen. Johan kom direkt efter jobbet och vi tog sällskap hem :) Väl hemma bytte jag snabbt om och cyklade upp på stan och träffade Jennie vid Java. Vi tog en mysig fika och stötte på Karin, Emma, Jenny och Pontus bland andra. Efter fikat gick vi runt och kollade lite på stan. Var kul att träffa dig gullan och hoppas att du följer med ut till Bäck i morgon! Nu är jag hemma och ska börja laga mat med Johan :) Senare ikväll ska jag träffa Jonna en sväng och ska verkligen försöka lägga mig i tid så jag orkar träna i morgon med Madde och Jennie innan vi ska ut till Bäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0