Grymt härlig dag

Madde kom hem till mig förut och vi skrev ut hennes CV och personliga brev och sen åkte vi hem till Anna en sväng och sen upp på stan. Madde handlade för tusen kronor på mindre än en halvtimma, haha! Bra jobbat gummsan! Nej men hon köpte två par skor och lite pysselprylar på Panduro. Jag köpte lite grejer på Panduro bara och sen åkte vi tillbaka till norr, plockade upp Anna och sen åkte vi förbi Madde och hämtade lite kläder som var mina och så mina canvastavlor. Vi åkte sen ut till Bäck och pysslade med Maddes mamma Nettan på deras fina uteplats! :) Vi gick också förbi uppe hos Malin och Kenneth, umgicks med dom och mös med kidsen Olivia och Emilia. Väl hemma i Örebro bytte jag snabbt om och cyklade till Frikis. Körde först på min favoritmaskin som jag inte vet vad den heter men det blev iallafall 15 minuter, 2,5 km och 220 cal på 10 motstånd! Därefter tränade jag mage på tre olika maskiner och några andra maskiner för ben, armar och ljumskar! Därefter stretchade jag! För skönt! Väl hemma tog jag en skön dusch och tände lite ljus och mös till det lite här hemma! :) Nu har Johan precis kommit hem och vi ska fixa mat och slå på någon film! Blir en riktig myskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0