Fredag

Igår kväll fixade jag och Jonna oss hemma hos mig och Johan. När vi var klara gick vi ner till city pizza och åt ma! Hur gott som helst! När vi hade ätit klart gick vi hem till Dk där vi softade, lyssnade på musik och umgicks med dom som var där! Efter någon timma cyklade vi till Liquid och drack varsin dricka och bara pratade. Vi lämnade sen cyklarna vid Liquid och gick upp på stan. När vi var på väg hem till Tommie fick Jonna ett samtal så hon var tvungen att jobba. Jag gick hem till tommie så länge och han visade en massa snygga somwear linnen som han hade köpt! Riktigt feta! Vi satt sen och pratade och glodde på Tv. Efter ett tag kom Alex dit och medans vi alla väntade på Jonna satt vi bara och glodde på tv och umgicks. När Jonna slutade jobbet gick jag, Tommie och Alex och mötte upp henne och sen gick vi tillbaka hem till Tommie igen. Vi slog på en film och så klart var den kass, haha! Alex valde! The warriors hette den! Värdelös men lite rolig ändå! Iallafall så blev klockan mycket och Alex skjutsade mig och Jonna till Liquid och sen cyklade vi hem, tvättade bort sminket och sen deckade vi! För skönt!

Tack som faan Jonna, Tommie och Alex för igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0