About me

Vad heter du? Lisa Adelia Linnea Ullström.
Vad kallas du? Lisa, idiot, psyk?
Varför? Det är mitt namn och dom andra är sånt man får ta, haha ;)
Vad har du gjort idag? Glidit runt på stan med Carro, Jonna och Kritan.
Vad ska du göra idag? Kanske ska hem till Tommie med Jonna ikväll.
Vad vill du helst ha nu? Kinder i alla former!
Var är du nu? Home.
Saknar du någon just nu? MP och så klart min släkt och mina vänner som inte är här.
När fick du senast en present? Inte längesen.
Längtar du till nästa födelsedag? Nej, verkligen inte!
Vem pratade du med senast? Johan!
Vad pratade ni om? Helgen.
Vad gör du just nu? Lyssnar på en keff låt.
Är du pinsam på fyllan? Nej, men dricker ändå inte.
Är du blyg? I vissa situationer.
Vilken tid gick du upp idag? Klockan 08.00.
När kräktes du senast? Vet inte faktiskt men över 8 månader sen iallafall.
Vilken låt lyssnade du på senast? http://www.youtube.com/watch?v=13DJFlV9SoE
Har du sovit i din egen säng i natt? Japp.
Har någon annan sovit i den säng i natt? Hjärtat så klart!
Har du glasögon? Nej.
Bor du i Stockholm, Göteborg eller Malmö? Örebro?
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej, inte än.
Är du homosexuell? Nej.
Vad tycker du är äckligt? Det finns mycket.
Vad såg du senast på tv? Cheaters.
Vem fick du SMS ifrån senast? Johan.
Vad har du för intressen? Musik, resor, foto, kläder, sneakers, smycken, kids o.s.v.
Har du DVDspelare? Nej, den har jag sålt. Johan och jag kollar filmer på hans playstation istället.
Stora hundar eller chihuahuaer? Stora!
Har du ett gott bordskick? Det tycker jag.
Vad gör det ondast just nu? Under armarna. Har feta värmeutslag! Kliar som fan!
Vilka färger på kläder undviker du? Beige och brunt.
Vem är den snyggaste du sett idag? Vet inte.
Vad spanar du in först på en kille/tjej? Ögonen, leéndet, läpparna, stilen.
Använder du tandtråd? Nej, använder sådan där plackers eller vad det heter.
Hur många har du varit olyckligt kär i? 1.
Vilket år i ditt liv har varit bäst? 2010!
Vad köpte du senast? En pistol, haha! Alltså en fake, jag var bara tvungen!
Brukar du komma i tid? ALLTID!
Hur känner du dig nu? Bra.
Vanligaste färgen på dina kläder? Svår fråga men svart, vitt, lila, grönt, orange, blått, ja massor!
Kan du laga mat? Lite kan jag allt.
Vad pluggar du? Nadas.
Är du aktiv i skolan? Om jag gick i skolan: nej. Mitt minne suger så allt som kommer in försvinner direkt.
Hade du en bra kväll igår? Ja, det var en skön dag på jobbet.
Har du någonsin haft ett jobb? Ja, det har jag.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Nu krävs kanske två cider eftersom att jag inte druckit på åtta månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0