Ungarna sover så jag har lite att göra

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Olivia och Emilia.
3. Hur lång är du? 168 cm.
4. Vad har du för väder? Mulet.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The bee movie, riktigt bra barnfilm!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Ja då :) Trött på det här för idag bara :) Själv? Puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
9. När såg du senast din mamma? Igår.
10. Icke godkänt i något ämne? Har icke godkänt i några ämnen.
11. Mvg i något? Ja.
12. När vaknade du idag? Halv åtta.
13. Vilken är din favoritplats? Har ingen absolut favoritplats men absolut platser där jag mår bra och känner mig fri.
14. Vilken plats föredrar du minst? Utomlands.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Det får tiden utvisa.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Ca sex stycken.
19. Var har du bott/bor? Alltid bott i Örebro.
20. Tycker du om kinamat? Älskar!
21. Tycker du om kaffe? Hell no!
22. Vad dricker du helst till frukost? Ett glas multivitamin.
23. Kan du spela poker? Nej.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Nej.
25. Vill du ha barn? Ja.
26. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan tala engelska och lite spanska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda-
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, inredning, resor, konserter.
30. Är du cool? Det tror jag inte.
31. Kan du rulla med tungan? Nä.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Diana på mitt jobb, för skön!
33. Vad har du för ringsignal? Necro - Whos ya daddy!
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja fast hemma hos mina föräldrar.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En sax.
36. Kan du byta olja på bilen? Nej.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Så dumt!
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Ja.
39. Dansar du i bilen? Dansar, nej men händer att man blir lite carried away och rör sig lite haha!?
40. När var du i kyrkan senast? Ingen aning.
41. Hur många hål har du? Hål har vi alla lite här och där.
42. Har du någon piercing? Nio i öronen och ett i naveln som inte växer igen.
43. Har du någon tatuering? Inte än.
44. Gillar du någon just nu? Jag mer älskar mina vänner, min pojkvän, min familj och så vidare.
45. Händer ikväll? Fest hemma hos Anna och Marcus.
46. Provat röka eller snusa? Ja.
47. Har du pojkvän/flickvän? Ja, min pojkvän.
48. Vad är ditt mobil nummer? Skulle jag aldrig ge ut.
49. Vad ska du göra ikväll? Svarade nyss på den frågan?
50. Har du några syskon? Jag har en halvbror.
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abbonemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0