Projekt

Imorse jobbade jag 06.00-10.00 och när jag slutade fick jag skjuts hem av farmor! Tack så mycket för det :) Väl hemma bytte jag bara om och sen gick jag och hämtade Baloo. Vi gick till Jonna och sen gick vi tre upp på stan, mötte upp Jonnas mamma och sen gick jag tillbaka till norr. Väl hemma la jag mig i soffan och Baloo bredvid mig. Vi somnade båda två och när jag vaknade gick jag över till Anna som lagade mat med sin pappa. Har aldrig träffat hennes pappa förut så det var trevligt :) Annas kompisar dök sen upp och jag stannade en stund innan jag gick hem till Jessica med Baloo och väntade på henne. Eftersom att jag hade lite att göra så diskade jag och plockade lite och när hon kom hem vart hon jätteglad :) Jag gick sen hem och fram tills nu har jag plockat i lägenheten. Kao säger jag bara! I morgon kommer det ju hit folk som ska tapetsera och måla hela lägenheten så nu ska alla möbler upp på vinden och ställas i mitten av alla rum. Believe me det är ett projekt så det är vad jag och Johan ska fixa med ikväll. Förhoppningsvis kommer älsklingen snart hem med pizza, Im starving! :) Förresten så kommer jag inte kunna blogga mkt den närmsta veckan eftersom att jag och hjärtat inte kan bo i lägenheten när den fixas så vi ska bo hos Madde och Tobbe så mycket som bara går :) Hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Fedha

Lisa: Vad sägs om en söndagsfika på grodan? :)

2010-10-18 @ 23:15:04
URL: http://hediish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0