Gävle

Anledningen till att jag bloggar så lite nu för tiden är för att lägenheten fortfarande renoveras och jag är ju just nu i Gävle. Umgås med mina underbara släktingar och vänner hela dagarna så känner inte för att blogga men just nu är vi alla tvärdäckade efter maten så tänkte skriva ett snabbt inlägg innan vi ska mysa framför tv:n hela kvällen. Igår var det Halloweenfest och jag, Maria, Micke, Milo och Robin drog hem till Joel där vi förfestade med en jävla massa annat folk. Lägenheten var liten och sen var proppad med folk. Snubben hade rökmaskin, laserlampa och massa sjuka grejer i sin lägenheten så det kändes som att man var på krogen hahaplus att alla som var där var utklädda. Vissa kostymer var helt sjuka! Bullen som var utklädd till Ali G hade nog lätt den skönaste! Kommer så klart bilder sen. Iallafall så åkte vi alla ca 30 pers ut till Engeltoffta där den anordnade festen hölls och det var så jävla mycket folk. Alla där var också utklädda så jag satt mest hela kvällen och bara glodde på folk men jag hade hur roligt som helst. Stötte på lite folk jag kände, umgicks med vänner och så vidare. Förutom festen igår har jag umgåtts mycket med Maria och vi har gått en del på stan, träffat Madde M, lunchat med Danne och Glenn, shoppat lite smått, ätit god mat, tagit promenad ner till havet med Pia och Mathias med mera. Jag har det helt enkelt hur bra som helst och stannar tills på Onsdag i stället för Tisdag för att få umgås lite mer! :)

Vi ses när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0