Fredag

Imorse klockan åtta var det meningen att jag skulle gå upp, klä på mig och dra till gymet men Madde ringde mig halv åtta och frågade om vi skulle åka ut till Bäck för Malin behövdes på jobbet och då behövde hon barnvakt. Självklart sa jag ja så en halvtimma senare plockade Madde upp mig och vi åkte ut till hennes föräldrar och hennes systers familj. Vi pratade lite med Malin men hon drog rätt snabbt och Madde och jag drog på kidsen deras kläder och gick hem till Maddes föräldrar där dom grejade i köket som vanligt :) Mathias var också där så vi pratade lite med honom och allt annat byggfolk och sen satt vi i soffan och kollade på The bee movie, hann inte se hela men fy fan vad bra den verkar! Olivia somnade i min famn, bästa jag vet! :) Så mysigt! Nu har Madde dragit till jobbet så jag är själv med ungarna hemma hos Maddes syster Malin. Olivia hoppar i sin hoppgunga och sjunger lite för mig så det är hur soft som helst! Emilia kollar på film och så här ser det alltså ut :) Nu ska jag mysa lite med kidsen tänkte jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0