Fredag

Jag och Johan vaknade imorse och fy fan vad underbart det var att ha honom hemma.
Vi hade det så mysigt på morgonen, kramades och det var inge brottom att gå upp eller någonting.
Mys!
På morgonen åt vi en god frukost, kollade på tv och tog det lugnt tills vi var tvugna att cykla till Kraft måleri.
Väl framme stod vi och velade ett bra tag bland alla tapeter tills vi till slut bestämde oss.
Så nu har vi sagt vilka tapeter vi ska ha i hela lägenheten och på Tisdag kommer dom hit och sätter igång.
Väl hemma tog vi det bara lugnt igen tills Josefine kom över och då tog vi lite kort på hennes valp Iris.
Vi gick sen upp för både Josefine och jag är förkylda.
Väl uppe var Johan klar med maten så vi åt alla tre och sen åkte Johan till Fellingsbro.
Jag, Jossan och Iris låg däckade i soffan och glodde på tv tills mamma och Thomas kom hit.
Dom hämtade med sig mina och Johans köksmöbler för att få lite mer plats här och dessutom ska jag måla om dom senare.
Nu är jag själv och ska försöka ta ett bad, vila, äta och kolla på någon film.
Måste tyvärr också plocka lite här hemma eftersom det ska tapetseras efter helgen.
Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0