Västerås, Örebro

Igår var jag, maria, mamma, Pia och Lotta på stan i Västerås!
Mysdag kan jag säga med lite shopping!
Väl hemma i Örebro blev det handling av mat och sen åkte jag hem till Maddes och Tobbes lägenhet.
Det var bara jag och Johan hemma så vi åt kinamat och kollade på den senaste Bäck-filmen.
Riktigt mysig kväll hade vi tillsammans! :)
Idag har jag jobbar 14.00-22.00 och jobbar samma tid i morgon.
I morgon bitti blir det frukost med Madde innan hon drar till jobbet.
Därefter ska jag och Johan hem till våran i stort sett färdigrenoverade lägenheten och greja!
Det är så fint hemma.
Gubbarna har tapetserat, målat väggar, lister, köksluckor och garderobsdörrar samt taken.
Jag är så jävla glad över att det äntligen är fixat!
Fullt upp den här veckan!
Det gillar vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0