Trött

Gick upp fem imorse, åkte till jobbet med pappa kl halv sex. Började klockan sex och sen har dagen rullat på. Det var städning, simskola och jag körde livräddning med badets två praktikanter. När jag slutade satt jag i cafeterian, läste tidningen och höll dom andra sällskap medans jag väntade på mamma och pappa. Dom plockade upp mig och vi åkte till en inredningsbutik i Kävesta och köpte lite småsaker innan vi åkte till Gällersta och åt mat. Pappa skjutsade sen hem mig, jag gick över till Jessica och Rikard en stund och sen gick jag hem. Nu har jag vikt rätt alla kläder och ska greja här hemma med Johan tills hans pappa kommer hit och lämnar Johans hund Mikko som han köpte för några veckor sedan. Jag har bara hunnit träffa Mikko ett par minuter en gång så ska bli riktigt skönt att han kommer hem idag så vi får lära känna varandra och bara mysa :) Ledig i morgon och jag hoppas verkligen att det inte regnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0