Tisdag

Dom senaste dagarna har jag jobbat varje dag och fixat iordning lägenheten med Johan så har inte haft tid att blogga. Efter jobbet i Lördags fotograferade jag ett bröllop också så hela lördagen bestod av jobb. För övrigt har jag hängt med vänner, Sabina, Madde, Jonna, Jessica, Jocke, Carro m.fl. David åkte förbi Örebro en snabbis igår också vi träffades en snabbis och sa hej. Blev knappt tio minuter men ändå, roligt att se dig! Den här veckan har jag också köpt en ny kamera! Känns riktigt bra! Osammanhängande blogginlägg men skit samma. Idag har jag träffat Carro och Kritan en stund och nu är jag hemma igen, ska bara ta det lugnt, greja och sånt. Hörs snart med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0