Stan

När Johan kom hem följde han och Mikko mig en bit och sen promenerade jag vidare upp på stan och mötte pappa. Fick låna pengar av honom eftersom att internetbanken inte funkar och då kunde jag inte överföra pengar men men det löste sig och jag gled runt på stan ett tag och kollade lite. Hittade ett par hängseljeansshorts som jag letat efter så jävla länge. Nu känner jag mig hel, kan inte vänta på sommaren! Haha, lång väntan men men ;) Gick in på Gallerix och pratade lite med Madde, stötte på Emma och pratade lite med henne. Köpte lite matvaror på Ica och så köpte jag vantar för nu är det fan för kallt för att gå utan. Jag har haft en riktigt bra dag idag! I morgon jobbar jag 09.00-18.00 men ska upp vid sju för att ta en promenad med Mikko innan jag börjar så får Johan åka hem på lunchen och rasta honom en stund. På kvällen kommer Madde hit och umgås och hon ska sova över också :) Anna kommer också förbi, eller om vi skulle vara hos henne och Marcus. Ja det visar sig helt enkelt. Nu är det bara två dagar kvar till Torsdag och då drar jag med en snubbe som heter Vini till Stockholm för att se Jedi mind tricks och Ill bill. På natten ska jag få sova på soffan hos Martin och tack som fan för det säger jag bara för annars vet ej fan hur jag hade gjort! Åker hem tidigt på morgonen efter för jag måste hem till Mikko och sen jobbar jag kvällspasset på jobbet också. Nu är det bara en vecka kvar tills mitt sista pass på jobbet och det känns verkligen förjävligt! Älskar mitt jobb och mina jobbarkompisar! Vill verkligen vara kvar men ska ju opereras så det går verkligen inte hur gärna jag än vill men men det är bara att se framåt och hoppas att jag får komma tillbaka när jag är hel igen! :) Nu måste jag laga mat, diska och Johan ska hjälpa mig med dammsugningen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0