Sista dagen och kvällen i Gävle

Igår sprang jag, Björn och Mara runt på stan och Valbo köpcentrum hela dagen. Björn shoppade prylar till hans och Pias sovrum och när vi kom hem tll Furuvik fiade jag och Maria iordning där inne. Det blev nya kuddar, nytt överkast, lite ljus, en ny lampa, blommor och så vidare :) Pia blev jätteglad på eftermiddagen när hon kom hem och såg det! :) Igår skulle jag egentligen varit hemma på kvällen men jag fixade mig iordning och drog upp på stan och åkte med Madde hem till henne och Fredrik där vi pratade, tog det lugnt och glodde på tv. Känns så skönt att få umgås lite när man ses så sällan och den här gången har jag ju faktiskt varit här i fem dagar :) Jag skulle fått skjuts hem till Furuvik men Mathas bil råkade gå sönder och Madde ville inte låta mig åka buss så jag fick sjuts av henne och Fredrik. Tack så jättemycket för det och det var så roligt att se er! :) Vi ses i November! :)

Nu har jag precis varit uppe och ätit frukost med Björn och nu ligger jag i sängen igen och tar det lugnt. Ska snart duscha, fixa mig, packa klart det sista och sen på förmiddagen någon gång åker vi mot Västerås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0