Operationen

Japp, som de flesta av er vet så vart aldrig operationen av. Inte just nu iallafall. Jag åkte till sjukhuset i Onsdags, träffade sjukgymnast, min läkare, narkosläkare och så vidare och sen på kvällen när jag fått mitt rum gick jag och mamma upp på stan och jag fick några jättefina agora-änglar av mamma på en liten butik i stan. Vi gick sen till Pacos där vi mötte upp Johan och så käkade vi där. Johan stack hem och jag och mamma fortsatte gå runt på stan och kolla. Vi åkte sen till sjukhuset och mamma åkte iväg. Jag tog det lugnt där, finns ju inte så mycket annat att göra på sjukhus men tog en dusch med deras speciella sprit och tvålar och grejer vilket är en jävla process! Jag gick sen och la mig, blev väckt klockan sex, tog samma dusch igen (projektet) och sen satt jag och tvättade min arm i tio minuter för det måste man när man ska opereras. När jag precis vart klar kom läkarna och sjuksköterskorna in i rummet och sa att läkaren som skulle operera mig var sjuk så jag fick helt enkelt åka hem och dom skulle höra av sig när en ny tid var fixad. Kändes värdelöst och jag grät som fan så klart men men det är bara att gå vidare och vänta. På eftermiddagen den dagen åkte jag mamma och Thomas till Marieberg och tröstshoppade. Det vart en fin nyårsklänning, en ram, två filtar, lite ljus och så vidare! Igår var jag ute med Jonna, Tommie, Elin, Alex och Ida. Jag och tjejerna var först på Liquid och bara pratade om allt och inget och sen gick vi till Frimis där vi mötte Tommie och senare kom Alex. Vi dansade som faan igår, det var lätt den bästa kvällen på länge! Längesen jag hade så roligt faktiskt :) Idag har jag jobbat 10.00-16.00 och hoppas jag får jobba i morgon också men det beror på om jag får passet eller ej. Vi får se :) I kväll blir det iallafall restaurang med Johan och Marcus och sen ska vi och en massa annat folk till Madde och Tobbe som har en jävligt försennad inflyttningfest. Dom skulle styra en fest och insåg att dom aldrig haft en inflyttningsfest så det får den kallas fast dom bott där länge :) Kommer bli roligt som fan! :) Madeleine och Fredrik är i stan på besök från Gävle så dom och Dilba deras hund var här en sväng igår och hälsade på! Förhoppningsvis kommer dom också på festen ikväll! Hoppas, hoppas! :) Nu måste jag ta ett bad och vila en stund innan jag ska fixa mig! :) Ja, så ligger det alltså till just nu! Operationsfatum har jag inte fått något men jag hoppas verkligen det blir snart så det blir överstökat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0