Onsdag

Sov ut imorse, hur skönt som helst! Alltså min och Johan säng är helt underbar och våra relativt nya sängkläder är helt underbara! Vill fan inte stiga upp på mornarna, haha! Iallafall så gick jag upp och softade mig mest igenom hela förmiddagen, åt frukost, softade vid datorn, kollade lite på tv och så. Vid två började jag plocka, dammsuga, fixa iordning lite i lägenheten, diska o.s.v. Allt roligt ni vet ;) Det gick iallafall bra och lägenheten är i stort sett helt iordning nu. Jag och Johan ska bara se till att borra upp lite hyllor, tavlor och sånt. Jessica ska hjälpa oss eftersom hon älskar att borra haha! :) Jag har införskaffat kartonger och pappershållare till alla räkningar och viktiga papper så nu är det ordning och reda när som helst! :) När Johan kom hem från jobbet lagade jag mat och det blev tortellini med cevapcici, pesto och aiolli. Hur gott som helst :) Ikväll ska jag och hjärtat bara ta det lugnt, det enda jobbiga vi ska göra är att gå till Konsum och handla lite men det ska vi nog klara av :) I morgon blir det jobb 14.00-22.00 och sen är jag ledig Fredag och jobbar hela helgen.

13/11 - Tommie firas i Karlskoga (Jonna och jag har fixat present och allt så nu hoppas jag att jag kan ta mig dit)
15/11 - Förhoppningsvis blir det Karlstad och köpa en hatthylla och en tavelram som inte finns i Örebro.
18/11 - Jedi mind tricks, Ill Bill & Arsonists live på Strand i Stockholm!
24/11 - Ska opereras. Båtbenet. Igen.


Vissa av datumen ser man fram till mer än andra och ni kanske förstår varför men men det är bara att bita i det sura äpplet och se framåt. I December och Januari blir det två utbildningar för att få ännu mer erfarenhet till mitt jobb som badvakt så det känns guld! Jag har en egen simskolegrupp nu och sen har jag ett par andra med några jobbarkompisar på badet men det känns ändå skönt att få gå en riktig simlärarutbildning då jag bara gått simlärarassistent tidigare. Hur som helst ska det bli roligt och sommaren 2012 eller något hoppas jag kunna gå Livräddarutbildningen i Tylösand! Kan aldrig få nog av bra utbildningar! :) Nu ska jag umgås med hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0