Måndag

Min sista dag på jobbet idag. Kändes riktigt jobbigt men jag hade en bra dag och jag trivs så bra medmina jobbarkompisar och praktikanterna så det kändes ändå helt okey när jag gick därifrån. Fick kramar av alla och även en bok av John somvar en avskedspresent. Det var en bok om hundar,tack så mycket för det uppskattar det! :) När jag slutade badade jag med Pierre, en av våra praktikanter och sen tog jag en dusch och så skjutsade pappa hem mig. Väl hemma hann jag träffa Johan en snabbis innan Bea, en av tjejerna på jobbet kom förbi och hämtade mina nycklar till jobbet och så pratade vi lite. Alex plockade sen upp mig och vi åkte ut till Miomöbler där vi kollade på sängar och han hittade en som han köpte :) Blev hur bra som helst! Efter Mio åkte vi och plockade upp Tommie, åkte till Rosalis deli och sen åkte vi tre hem till min och Johans lägenhet, käkade, glodde på tv och umgicks. När Tommie och Alex gled hemåt tog jag en promenix hem till Madde och Tobbe och här sitter jag alltså just nu :) Jag vill tacka er alla för idag! Mina föräldrar som ställer upp, mina fina jobbarkompisar och mina underbara vänner :) Nu ska jag umgås en stund till innan jag ska gå hem och greja lite innan jag ska sova. I morgon blir det Bäck hela dagen för att umgås med Malin, Nettan och ungarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0