Lördag

I Lördags jobbade jag 10.00-16.00, hann även simma en sväng och ta en skön dusch! Alex plockade upp mig vid fyratiden och vi åkte hem till Robin och Pontus och sen kom Toffa dit också. Jag fixade mig och när jag var klar tog vi det lugnt, lyssnade på musik och killarna åt pizza. Efter maten fick vi skjuts av Robins och Pontus pappa till Karlskoga. Väl framme firade vi Tommie hemma hos Peter hela kvällen och det var en jävla massa folk. En del man träffat tidigare och en del okända. Var hur som helst riktigt trevligt. Vi rökte vattenpipa, kollade när Tommie öppnade paket, dansade och umgicks. Vid halv tolv gick vi alla ut på krogen och dansade och softade i baren tills gick ut. Jag fick skjuts hem av Beston, Rim, Elin och deras killkompis :) Tack som faan för det måste jag säga en gång till! Kvällen var verkligen guld! Tack till er alla och speciellt till Tommie för att vi fick komma! Hoppas du hade en riktigt jävla bra födelsedagsfest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0