Helgen

I Fredags jobbade jag till klockan tio, åkte direkt hem till Anna efter det och där var min älskade Madelen och massa tjejkompisar till Anna. Vi umgicks, pratade, lyssnade på musik och sen gick jag hem och tvärdäckade på en gång. På Lördagen tog jag det lugnt, byggde ihop hatthyllan och så kom Sabina förbi med sin söta lilla son Mio, Anna kom över och Jonna kom också så vi käkade glass, kollade bilder och umgicks :) Jag gav även Sabina några bilder som jag framkallat på Mio, hur fina som helst :) Vid sextiden efter att jag duschat och fönat håret, dök Tommie upp och kollade hur det såg ut här hemma efter renoveringen och så åkte jag, Jonna och han hem till honom. När Alex dök upp gick vi upp på stan och köpte pizza som vi tog med hem till Tommie. Vi käkade mat och efter det slog vi på filmen "The social network" en film om Facebooks grundare typ och den var rätt bra. Därefter slog vi på "Killers" och Jonna var tvungen att dra efter typ halva :( För hon skulle jobba. Jag, Tommie och Alex kollade klart iallafall och den var riktigt jävla bra. Efter filmen softade vi och pratade om allt och ingenting tills Alex behövde åkte hem så han släppte av mig hemma. Tack så mycket för det :) Och tack till er alla så mycket för igår, var hur trevligt som helst :) Väl hemma försökte jag sova men det gick så där. Somnade, vaknade, somnade, vaknade och så höll det på. Idag har jag umgåtts med Jonna, fotograferat Sofia och bara tagit det lugnt. Jag och Jonna var precis iväg till Ica och pantade burkar och så pratade vi med Madde, Tobbe och Marcus som vi träffade där en sväng :) Nu är jag hemma, ska diska, lämna bilder till folk och bara chilla resten av kvällen. Börjar jobba kl sex i morgon bitti så ska lägga mig tidigt. Sista dagen på jobbet i morgon :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0