Gävle

Igår morse åkte jag och Maria in till stan, vi lämnade tillbaka min tågbiljett, hämtade en t-shirt från Skank som jag lyckades vinna på Street affären Punk 26. Vi tog sen bussen ut till Gävle där vi gick runt ett par timmar :) Jag köpte ett halsband, två linnen och en jättefin julklapp till min älskling :) Vi tog sen en fika innan vi åkte in till stan igen och när Maria åkte till en tjejkompis åkte jag hem till Furuvik, tog en dusch och sen åt jag och min farbror Björn mat :) Maten var galet god kan jag säga! Märks att han är kock! ;D Efter maten fixade jag mig och sen åkte jag och Björn till Citygross och handlade innan han släppte av mig på stan. Jag mötte upp Maria och hennes pojkvän Daniel och vi gick till Racknroll och spelade biljard :) Micke och Robin dök sen upp och spelade med oss. Vi var där ett par timmar och efteråt när vi åkte mot Furuvik kände jag igen mig och vi var precis där Madde M och Fredrik bor så vi svängde in och jag sprang upp fort som fan, kramades och pratade lite :) Väl tillbaka i Furuvik åt vi varsin toast och tog det lugnt. Alla gick och la sig tidigt så jag tog med laptopen in på rumet och låg och kollade på tv-program på internet tills klockan var runt två och då däckade jag :) Riktigt skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0