Arboga

När Johan kom hem tog vi det lugnt tills Totte plockade upp oss och så åkte vi till Arboga :) Väl framme mötte vi upp Isak, handlade lite, plockade upp Felix och hämtade kinamat. Vi åkte sen hem till Sari och Maya och så åt vi alla jättegod kinamat och till efterrätt blev det glass. Jag hann inte vara där så många timmar eftersom jag skulle med tåget hem men vi hann mysa ett tag iallafall. Nu är jag hemma och ska packa en väska med grejer tills i morgon! I morgon blir det jobb 10.00-16.00 och sen ska Alex hämta mig och vi ska hem till hans vänner där jag ska fixa mig innan vi ska åka till Karlskoga för att fira Tommies födelsedag! Ska bli riktigt jävla roligt! :) Nu ska jag sluta skriva och lägga upp bilder i stället! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0