Underbar dag!

Har tänkt mycket på Carro idag och hur mycket jag saknar  henne! Hon kommer vara borta länge och det svider i mig! Du är en stor del av min familj och jag älskar dig så mycket! Vi måste prata i telefon snart! Står inte ut!

Det gick skitbra på jobbet idag och det kändes riktigt bra att vara tillbaka! I morgon får jag veta om jag får det andra jobbet också så jag håller mina tummar hårt nu! :) Skulle som sagt åka till Oset/Rynningeviken förut men det vart inge så jag plockade rätt på lite saker här hemma och sen gick jag ner och snackade lite skit med Sabina innan Vigdis plockade upp mig och skjutsade mig till Malin och Kenneth i Bäck. När jag kom fram var Kenneth, Tobbe och Emilia hemma så jag mös lite med Emilia och efter en stund kom Malin. Hon och Kenneth skulle in till stan och dom skulle ta med sig Olivia men jag sa att jag gärna kunde ta henne så jag fick som jag ville! ;D Bytte blöja på na och sen myste vi hela kvällen :) Lärde Malin lite grejer i Photoshop och sen kollade jag, Emilia och Tobbe på Pettson och Findus medans jag hade Olivia i famnen! Hade en grymt mysig kväll! :) Vi åkte sen mot stan, tvättade Tobbes bil, träffade Madde och Pernilla, käkade lite på Max och sen åkte vi hemåt! :)

Jag lääängtar tills i morgon! När Madde och jag vaknar ska vi till ÖoB och handla lite nödvändiga saker och efter det ska vi till Systemet (jag ska inte handla något där!) och efter det ska vi gå på Marieberg en stund :) På eftermiddagen ska Tobbe, Madde, Johan, jag och kanske Per, Ellen och Thomas åka till Hällarna till Tobbes familjs sommarstuga där vi ska grilla (vissa ska dricka), umgås och bara njuta av livet! När jag är i Hälllarna mår jag så jälva bra, tänker inte på någonting annat när jag är där än just hur fint det är och hur bra jag mår! Nej, nu ska jag decka så jag kommer upp i tid i morgon och inte är alltför trött! Jag längtar, längtar, längtar!

Och du Sabina, lycka till i helgen! Hör av dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0