Two days

I Torsdags gick jag till jobbet, började klockan sex och allt gick bra. FIck tyvärr sluta redan klockan tio men men så är det ibland :) Jag cyklade hem efter jobbet, pratade lite med Sabina, låste fast cykeln och sen gick jag och Madde över till Thomas där Tobbe, Ellen, Mikaela och några andra var. Dom drack och vissa var rätt fulla, haha! Jag stannade bara en stund och när jag kom hem tog jag det lugnt, plockade lite, satt vid datorn en stund och sen la jag mig och decka!

Igår var det Fredag och jag vaknade halv sju. Hade behövt sova men det gick inte så jag klev upp, åt frukost, tog en dusch, sminkade mig lite och klädde på mig. Sen chillade jag tills strax efter tio när Madde kom och plockade upp mig :) Vi åkte ut till Marieberg där vi mötte upp hennes syster Malin och hennes dotter Olivia. Mamma och Vigdis kom också så jag gick iväg och kollade lite med dom. Hittade faktiskt ingenting vilket var skönt men en träningskalender fick jag av mamma, tack så mycket för den! Behövde verkligen det :) Köpte också lite kuvert så att jag kan skicka lite brev :) Iallafall så åkte Madde hem, mamma och Vigdis iväg och så var det jag och Malin kvar med lilla Olivia. Vi gick in på Coop och handlade och sen åkte vi ut till Bäck där dom bor. Först hämtade vi Emilia från dagis och när vi kom tillbaka hem till Malin och Kenneth så deckade Malin i soffan. Jag softade med Emilia, hade lilla Olivia i famnen och när Kenneth kom hem fick han en present, haha! Han fick byta Olivia lilla bajsblöja! Det ville jag inte göra kan jag säga, haha! Madde och Tobbe kom ut lite senare på kvällen och då gick jag, Madde, Emilia, Olivia, Malin och Kenneth hem till Maddes föräldrar Nettan och Thomas där vi umgicks, grillade, åt god mat och sen satt vi där hela kvällen på uteplatsen bland en massa tända ljus och det var hur mysigt som helst! Kom hem rätt sent och då var Johan och Per här hemma. Jag plockade rätt på alla kläder och sen deckade jag. Idag har jag diskat, vattnat lite blommor och nu tänkte jag dra till gymet, träna en stund och sen cykla hem, äta frukost och städa lite här hemma.


Kommentarer
Postat av: Soma

SV: Ja precis Eve! :D Känner du henne?

2010-05-15 @ 11:49:45
URL: http://somababamiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0