Today

Träningen imorse med Madde gick bra som fan och det var hur skönt som helst! Det blev först rullbandet i 20 minuter, 5% lutning, 2 km och 140 cal. Vi körde sen en annan riktigt jobbig maskini 10 minuter, 1 km och 100 cal. Sista konditionsmaskinen vikörde blev 7 minuter och 1 km. Vi gick sen ner till där vi körde mage, rygg, armar och ben. Skönaste passet på länge! :) Bra start på dagen. Resten av dagen har jag lagat mat, cyklat till Oset med Madde och chillar på en bänk i den fina naturen och just nu är jag hemma hos Madde och Tobbe. Vi kollar på Svenska Hollywoodfruar! När det slutar ska jag hem och städa. Blev inge kolmården i morgon utan på Onsdag i stället! Mötte upp Arvin förut också och fixade lite saker! :) Pappa ringde tidigare också och jag hade fått hem ett paket från Kandeedrawings.blogg.se / kandeeshop.se! :) Får t-shirten imorn och då tar jag kort! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0