Tisdag

Bra början på dagen måste jag bara säga! Vaknade vid kvart i åtta, låg och snoozade tills klockan åtta och sen gick jag upp, klädde på mig och gick ner till baksidan där jag mötte Madde. Vi cyklade mot väster och vidare mot Risbergska. Vi mötte upp Ellen vid Ciseks/Alessandros grill och drog förbi Risbergska skolan ner mot Hästhagen och Karlslundsspåret. Pratade en hel del om minnen från tiden på gymnasiet. Nostalgitripp! Iallafall så satte vi oss vid vattnet och pratade om allt möjligt, jobb och sånt. Vi alla tjejer som har umgåtts sen gymnasiet har jobb och allt nu så det går bra för oss alla :) Vi började sen gå våran promenad och det var hur lökigt men ändå skönt som helst! Var så kvavt och varmt, haha! Efter promenaden i spåret cyklade vi hemåt och jag har precis ätit en fet frukost. En multivitamin, honungsyoughurt och kellogs k special, en frökus-macka med smör och ost. Hur god frukost som helst! Nu sitter jag bara och tar det lite lugnt, pratade nyss med Petra och hon ska nog komma in till stan sen så vi kan softa lite. Nu ska jag snart ta en dusch och sen kommer Madde förbi. Vid tre ska jag träffa mamma också och ge henne två klänningar som jag köpte till henne igår. Vi hörs snart eller senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0