Stan

Duschade och fixade mig tidigare och så cyklade jag ner till polisstationen och plockade upp mitt pass. Det är absolut och utan tvekan det fulaste passkortet som tagits i hitorien. Jag skämms och vill inte ens resa någonstans men men shit happen. Efter att jag plockat upp passet cyklade jag upp på stan och gick till Louise H där Jimmy klippte mamma och Vigdis hår samt färgade mammas hår lite. Blev ju hur bra som helst! Vi tog sen en liten tripp på stan. Köpte ingenting till mig själv idag, bra gjort va? Köpte däremot varsin present till Madde, Jonna och Carro :) Väl hemma plockade Johan upp mig och vi åkte ut till Ica Maxi och handlade. Träffade Madde där och gav henne hennes present och hon blev glad verkade det som :) Jag köpte lite frimärken av henne också för ja ghar bara ett kvar! Nu är vi hemma igen efter att ha handlat en del matvaror :) Ska fixa käk nu och dra till jobbet så jag är där till klockan sju för jag jobbar i kväll. Känns hur bra som helst! :) Vi hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: caroline

Vadüü present!!!! va söt du är! SAKNAR DIG SÜ DET GÖR ONT! imorgon müste vi prata i telefon.. !

2010-05-18 @ 23:17:34
URL: http://caarlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0