Söndag

Madde och Tobbe plockade upp mig imorse. Vi åkte ut till Maddes systers familj i Bäck och jag hade med mig sushi så dom blev riktigt glada! :) Spenderade några timmar där med Madde, Malin, Kenneth, Emilia, Olivia, Evelina och Rolle :) Jag mös i stort sett hela tiden med Olivia, sötaste bebisen jag sett :) Tobbe plockade upp oss efter ett par timmar och nu är jag hemma, lyssnar på musik och plockar här hemma. Är sinnessjukt sugen på choklad men har ingen och kiosken är stängd på Söndagar. Bra det kanske? Haha! Senare ska jag träffa Jonna och vi kanske ska iväg på Street race med Per, Madde, Tobbe och Johan. Får se vad som styrs! I kväll eller i morgon får jag äntligen prata med Carro! Får se om hennes föräldrar ska till huset eller inte! Hoppas, hoppas! Saknar dig Carro!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej.

Var gärna med och tävla och ta chansen att bli avritad av mig på min blogg. Läs mer om tävlingen på min blogg!

2010-05-09 @ 18:44:00
URL: http://feelingsorry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0