(Skulle publicerat detta igår men internet funkade inte)

Vilken dag! Vaknade vid tolv, sent jag vet men jag brukar aldrig sova så länge så det var jag värd. Var en hektisk kväll på jobbet igår med tusen saker att göra och folk överallt! Det var ju så galet fint väder så det förstår jag! Anyways så träffade jag Madde, Tobbe och Thomas när jag slutade och dom åkte brevid mig när jag cyklade i sin bil haha! Jag fick inte cykla hem själv, gulligt va? ;) Väl hemma satt jag uppe en stund, kollade lite på tv och varvade ner för jag var så stressad och upp i varv när jag slutat jobbet. Idag blev det lugnt på förmiddagen med frukost och tv. Cyklade till gymet en timma och tränade innan jag drog hem, duschade och fixade mig. Jag mötte upp Jonna och vi gick till DK i Ladugårdsängen, softade på balkonen och lyssnade på musik. Var en skön dag! Vid sjutiden cyklade jag hemåt och Johan kom hem samtidigt med maten. Kinamat blev det idag och vi har bara myst framför tv:n hela kvällen. Riktigt skönt avslut på dagen. Nu har jag precis tagit en dusch och ska snart decka. Träning i morgon bitti med Madde och någon gång under dagen ska jag träffa Zana! Längtar! :D På kvällen ska jag äntligen få prata med Carro igen! Saknar dig hjärtat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0